8. Here I Go
  9. Un Besito Más (feat. Juan Luis Guerra)
  10. Llegaste Tú
  11. Little Drops of Love
  12. ¡Corre!

Date : 3 februari 2017, 00:00

Na al meer dan tien jaar lang mega succesvol te zijn in thuisland Mexico en de andere Latijns-Amerikaanse landen, scoorden Jesse & Joy vorig jaar een gigantische Engelstalige hit met ‘Echoes Of Love’. Een vertaling van hun eigen nummer ‘Ecos De Amor’. Succes dat blijkbaar naar meer smaakt voor broer en zus, want op hun nieuwe titelloze album staan naast hun grootste Mexicaanse hits maar liefst zes Engelstalige nummers.

Onverslijtbare melodieën

Net zoals het geval was bij ‘Echoes Of Love’ zijn meerdere van deze Engelstalige nummers vertalingen. Maar wel zo goed gedaan dat het geen enkel probleem is dat van een aantal songs zowel de Engelstalige als Mexicaanse versie er op staat. Wat bij ‘Echoes Of Love’ al opviel is het talent van Jesse & Joy om onverslijtbare melodieën te schrijven. Gecombineerd met de fantastische stem van Joy zou je denken dat ook Nederland wel verliefd moet worden op het Mexicaanse duo.

Het geluk een handje helpen

Om het geluk een handje te helpen is de hulp ingeroepen van Juan Luis Guerrera (‘Un Besito Más’) die wel weet hoe het is om in Nederland in de Top 40 te staan. En het opzwepende ‘More Than Amigos’ roept de hoogtijdagen van Willy Deville in herinnering die toch ook een hele fanschare heeft in Nederland.

Runaway Bride 2?

‘Helpless’ is zo romantisch dat het me zou verbazen als er geen huwelijken uit voort zullen komen. Net zoals ‘Run’ Julia Roberts misschien laat overwegen om “Runaway Bride 2” te maken. Dit lied verdient gewoon een film. Je merkt het al, ik ben alvast verliefd geworden. Maar Jesse & Joy lijken dan ook speciaal aan Nederland gedacht te hebben met het nummer ‘Little Drops Love’ dat door Nick en Simon geschreven zou kunnen zijn.