Afstuderen op marketing popzanger

Drie studentes zijn onlangs afgestudeerd op Tony Hadley, de voormalige zanger van Spandau Ballet. Ze schreven een strategisch marketingplan voor zijn herintroductie in Nederland. In het kader van hun mediastudie hebben de studentes onderzocht of een in de jaren tachtig populaire zanger nu weer succes zou kunnen hebben. De opdracht was afkomstig van het entertainmentbedrijf dat de Nederlandse belangen van Tony Hadley behartigt. Het marketingplan is inmiddels met succes gepresenteerd aan Tony Hadley en diens manager. Het plan moet resulteren in de Nederlandse release van de nieuwe dvd van Tony Hadley in december.

Misschien moet ik de meiden eens benaderen een strategisch marktplan te schrijven voor de herintroductie van Snow, Chris Isaak, Fool’s garden, Greenday en A-ha in Nederland. Artiesten die in het buitenland nog steeds grote hits scoren maar in Nederland genegeerd worden.

Plaats een reactie

Ik accepteer de Privacy Policy

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.