Joost en Donnie-M van Marketing

Dat Joost en Donnie de “M van Marketing” tot in de puntjes beheersen is dit jaar al meerdere malen bewezen. Eigenhandig verkocht Donnie Paradiso uit en zegevierde op Pinkpop. Joost staat dit jaar zelfs al op Lowlands.

Joost en Donnie 2 december in Carré

Met gebundelde krachten is ook de uitdaging aangegaan om op 2 december Carré te vullen. Om dat te vieren is er nu het gezamenlijke album “M van Marketing”. Op het titelnummer wordt het masterplan daartoe uit de doeken gedaan.

Geen snelle planga

Dit keer geen snelle planga zonnebrillenlijn. Maar net zo makkelijk wordt een ‘Domme Patta’ of ‘Frikandelbroodje’ aangeprezen. Verder zijn er shout outs voor onder meer Jeroen van Inkel en ‘Marijke Helwegen’. Ook ‘Leipe Dennis’ krijgt eindelijk het podium dat hij verdient.

Joost en Donnie schrijven de zomerhit van 2018

Met ‘Koud (Haha)’ is de zomerhit van 2018 geschreven. Kritiek van de old school hiphop fans wordt op ‘Vogel Op De Hek’ weerlegd. Nota bene op een ouderwetse boombap beat.

Voor veel Nederlandse rappers is doorbreken in het buitenland de ultieme droom. Bij Donnie en Joost ligt dat net iets anders:

“Born in Stockholm but I’m from The Netherlands”

Donnie en Joost stonden tot voor kort bekend als het best bewaarde hiphopgeheim van ons kikkerlandje. Met een Top 10 album op zak kunnen alle remmen echter los. Beluister het album “M van Marketing” op Spotify.

Plaats een reactie

Ik accepteer de Privacy Policy

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.